Hem

Marknadsföring

Massage & Friskvård

Massagekommentarer

Om Anna & företaget

Kontakt
Herrlin & Hansdotter AB
Marknadsföring & Massage
Från idé till...
Uppdrag
Marknadsföring

           
             "Nyckeln till din och ditt företags framgång är att känna till 
             de egenskaper som gör att du och ditt företags
produkter
            och tjänster sticker ut från konkurrenterna."


 

Återkommande kunder är mest lönsamma

Det är alltid lättare att få en nuvarande kund att köpa igen, än att ge sig ut och hitta nya kunder. Det är ännu lättare om man vet mycket om sin kund, till exempel intressen, ålder, kön, bostadsort och sysselsättning.

Om du vet mycket om dina kunder kan vi hjälpa dig att förädla dem och få dem att bli trogna kunder.

Om du inte vet tillräckligt mycket om dina kunder kan vi hjälpa dig att ta reda på det, för att sedan förädla dina nuvarande kunder och även hitta nya kunder.

Vilka egenskaper och produktfördelar har ditt företag som gör att dina kunder väljer er framför konkurrenterna?

Kontakta mig på anna@herrlin.se eller 0708 - 67 47 67 så hjälper vi dig att ta reda på det!




 



Hem
Marknadsföring
Massage & Friskvård
Massagekommentarer
Om Anna & företaget
Kontakt